Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciag dalszy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 22:10:59 MET

Kulek napisał(a):

> PI errors
> Maksimum: 115

Źle nie jest, jeśli weźmiesz pod uwagę fakt, że maksimum dopuszczane
przez standardy to 280 (wiele napędów czyta płyty w dużo większymi
błędami, dla mnie jednak wszystko do oscyluje w okolicach 250 to śmieć).
Tyle tylko, że mój stary lite-on daje w tym badaniu wyniki rzędu
10-20!!! 115 to jednak DUŻO więcej...

> Srednio: 26.20

Na moim litku zwykle pomiędzy 2 a 4...

> PI failures
> Maksimum: 8
> Srednio: 0.12

Z tego co wiem, to tutaj skala jest trochę inna i trudno mi to odnieść,
wiem, że na litku zwykle maksimum mam 2 i to jest bardzo dobrze, kiedy
wyskoczy jakaś trójka, to też nie jest źle. :) Większych wartości nie
miewam. :)

> Total: 911

U mnie zwykle około 300, z tym, że zdarzają się też 100 a niekiedy nawet
1000. Ale AFAIK ilość błędów nie ma wielkiego znaczenia, liczy się ich
"wielkość". :P

> PO failures: n/a
> Jitter: n/a

Litek też tego nie czyta. ;P

> Platinum DVD+R x8 nagrana x12, odczyt x16 przy pomocy NECa 4551a, nie
> wiem czy to dobrze czy zle, ale wyswietlil mi 95% wiec sie nie
> martwie =]

CD-DVD Speed tworzy ocenę Disc Quality w oparciu o błędu PIF, a
właściwie ich maksymalną wartość... To jest dobrze, gorzej trochę z PIE,
choć jak pisałem jeszcze mieści się w standardzie.

# /George Orwell - Rok 1984/