Re: Komputer dla grafika... podzespoły...

Autor: Michał Pukacz <michal_at_mpukacz.com>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 21:01:37 MET

*KW* napisał(a):

> Taki jesteś bogaty ?
> Ja bym się bał kupować coś tak taniego
> tylko po to, by potem kilka razy tę 'taniznę'
> wymieniać.

Nie rozumiem skąd ta zgryźliwość z twojej strony, poprosiłem o rade
napisałem że się nie znam a niestety fundusze mam ograniczone.
Wystarczyło napisać że nie zmieszczę się w takim przedziale cenowym - do
tego zwróć uwagę na znaczki +/-.

> Przecież żaden producent, będący przy zdrowych
> zmysłach, nie będzie sprzedawał porządnej obudowy
> razem z zasilaczem ok. 500W (no, ma być dla grafika,
> więc sama karta ile bierze !) za max. 230zł.
> To musiałby być zwykły naciągacz !

Właśnie dlatego zdaje pytanie tutaj osobom które się znają by nie zostać
naciągniętym. Ja osobiście nie sądziłem ze potrzebny jest zasilacz 500W
do grafiki 2D, ale jak pisałem wyżej ja się nie znam. Dlatego ponawiam
proźbe o polecenie konkretnych produktów. Co sądzicie o czymś takim:

Obudowa Modecom Impact - czarna - bez zasilacza
Zasilacz do obudowy Chieftec 360W ATX-1136H

> Pozdrawiam.

Ja również

M.Pukacz