Podkładka pod myszkę

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 09:43:22 MET DST

Warto kupić podkładkę pod myszkę z poduszką żelową pod nadgarstek?
Ponoć to zbędny bajer, bo niby przy ergonomicznej pozycji nie jest to potrzebne.
Ja w każdym razie mam kostkę koło nadgarstka wyślizganą i jakąś taką zdegenerowaną
od wyjeżdżonych myszką po stole kilometrów i zaczynam się martwić...

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"