Re: Podkładka pod myszkę

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 11:08:26 MET DST

w.p. wrote:

> Warto kupić podkładkę pod myszkę z poduszką żelową pod nadgarstek?
> Ponoć to zbędny bajer, bo niby przy ergonomicznej pozycji nie jest to
> potrzebne.

Zdecydowanie warto - przynajmniej jeśli nie ustawiasz mysz na max.
"czułość", gdy mały ruch palcem odpowiada przejechaniu całego ekranu (co
drastycznie obniża precyzję np. przy grafice czy grach ze względu na
ograniczenie rozdzielczości sensora myczy rzecz jasna). Podkłądka żelowa
powiększa zakres ruchu dłoni /bez/ konieczności odrywania/przesuwania
nadgarstka, pozwala na jego większą "skrętność" mniej męcząc przy okazji
(i rokładając nacisk na większa powierzchnię skóry). Dla mnie dużą
zaletą jest też fakt pokrycia wielu "lepsiejszych" podkładek żelowych
"oddychajacą"/bawełnopodobną tkaniną (rzadko spotykaną w zwykłych
padach) - co zapobiega odparzaniu skóry dłoni o plastik po
wielogodzinnych sesjach w gorące dni..

Pozdrawiam