Re: Podkładka pod myszkę

Autor: Radzin <radzin_at_tenbit.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 10:15:06 MET DST

w.p. napisał(a):
> Warto kupić podkładkę pod myszkę z poduszką żelową pod nadgarstek?
> Ponoć to zbędny bajer, bo niby przy ergonomicznej pozycji nie jest to
> potrzebne.
> Ja w każdym razie mam kostkę koło nadgarstka wyślizganą i jakąś taką
> zdegenerowaną
> od wyjeżdżonych myszką po stole kilometrów i zaczynam się martwić...

Witaj, wlasnie od ok miesiaca jestem posiadaczem takiej podkladki,
wlasciwie dostalem w prezencie -nie mialem zamiaru akurat takiej nabyc.
mam dokladnie taki sam problem z nadgarstkiem jak opisujesz u siebie i
musze stwierdzic ze jest znaczna poprawa teraz, ciezko sie na poczatku
przyzwyczaic do takiej podkladki ale potem jest ok! wczoraj podlozylem
stara podkladke z ciekawosci jak bedzie mi sie jej uzywalo,... po 5 min
mialem jej dosc:)nadgarstek mnie rozbolal w przegubie:) jak dla mnie
podkladka z poduszka zelowa to dobra rzecz, polecam!