Re: Podkładka pod myszk

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 18:07:04 MET DST

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dcv4et$kep$1@213.17.192.132...

> Warto kupić podkładkę pod myszkę z poduszką żelową pod nadgarstek?
> Ponoć to zbędny bajer, bo niby przy ergonomicznej pozycji nie jest to
> potrzebne.

Kilka lat temu na pewno powiedziałbym, że to badziewie i marketing - teraz
powiem inaczej, ale i tak nie kupie.
Po około 10 latach bardzo intensywnego przesiadywania przed komputerem czuję
delikatny narost na kości w dłoni - w pozycji gdy leży na myszce - w prawym
dolnym rogu od strony biurka, chociażby tak jak poloniści mają z boku palca
w którym ściskają długopis :]
Choć to grupa nie koniecznie związana z medycyną ( ;) ) to jednak na
kościach eksploatowanych w jednym miejscu powstają narosty a takie
rozwiązanie na przestrzeni kilku/kilkunastu lat zapobiega temu zjawisku.

Osobiście mam to w gdzieś bo mimo tego podkładaka jest nie wygodna a narost
znikomy ;)

A czy warto? kwestia gustu - dla mnie nie.

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]