Re: Podkładka pod myszkę

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 10:09:47 MET DST

> Warto kupić podkładkę pod myszkę z poduszką żelową pod nadgarstek?
> Ponoć to zbędny bajer, bo niby przy ergonomicznej pozycji nie jest to
> potrzebne.
> Ja w każdym razie mam kostkę koło nadgarstka wyślizganą i jakąś taką
> zdegenerowaną
> od wyjeżdżonych myszką po stole kilometrów i zaczynam się martwić...

Mnie osobiscie przeszkadza taka poduszka wie obrocilem podstawke bokiem :)
Czyli wg mnie nie warto.
Generalnie nie rozumiem na czym polega problem z myszką i nadgarstkiem. Moja
ręka po prostu leży na biurku i tyle - pracują tylko palce, reszta luźno.
Siedze około 9-12 g dziennie przy kompie. W weekendy pewnie 3-10g.
To wszystko chyba kit marketingowy.

Maciek