Re: Notebook vs PC

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 21:36:43 MET

barthec wrote:
> [...]

Myśle, ze spokojnie będziesz mógł to robić.

Moim zdaniem, notebook o tej samej konfiguracji, co stacjonarny PC nie jest
taka sama - na notebook'u jest lepsza...
Czemu? Większość PC'tó jest jakoś tam składana - jak nie przez użytkownika,
to przez firmy handlujące tymże - często nie do końca dobrze dobrane
elementy robią swoje... W notebook'ach wszystko jest z tej samej "stajni" -
dobrane jak najlepjej... Zresztą ceny o tym świadczą - notebook tej samej
klasy co stacjonarny PC zawsze jest droższy - z pewnościa ma tu znaczenie
miniaturyzacja, ale nie tylko:) Tak mi sie wydaje:)

No, patrząc na to, jak przedstawiasz sytuacje ( studia, praca, itp. ) - to
sens jest.

Hm... jak dziecku? Kumpel kiedyś miał PC, i, teoretycznie ciut gorszego
noteboka ( w PC'ci była lepsza grafika ) - filmy Divx ( te same systemy,
kodeki itp. ) na PC nie zabardzo chciały chodzić - na notebooku śmigały
całkim przyzwoicie...

--
-=Marcin S=-