Notebook vs PC

Autor: barthec <barthecNOSP_at_AMop.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 21:01:16 MET

Witam!
Moje pytanie jest nieco nietypowe :)

Niedługo zaczynam studia i prace. W domu będę bardzo rzadko, jeśli nie
wcale :)

Dlatego juz rozważyłem kwestie sprzedania PC i zakupu notebooka po
uprzednim dołożeniu pewnej sumki :)

Czasem bawie się w grafika-amatora, szkryfne jakiś skrypcik w php odpalając
przy tym serwerek apache i mysql, od czasu do czasu odpalam tuner TV :),
oglądne coś na DVD.
I moje pytanie:

Czy kupując za 3 mce sprzęt w granicach 4000-4500zl będę mógł swobodnie
robić to co robiłem do tej pory :)?

Obecnie: 1.7 celeron, 512 ram, 80gb hdd, radeon 9550 128mb.

Wiem że za podaną kwotę można dostać laptopa z nieco lepszą konfiguracją.
Ale chciałem też spytać czy wydajność tej samej konfiguracji na
stacjonarnym PC i notebooku jest taka sama?

W ogóle czy myślicie że jest sens robić taką inwestycje?

P.S. Jeszcze notebooka nie miałem także proszę wytłumaczyć jak dziecku :)

Pozdrawiam