Re: Notebook vs PC

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 16:47:12 MET

Użytkownik "-=Marcin=-" <orm@znvyn.cy> napisał w wiadomości
news:cvdgp2$7n6$1@news.dialog.net.pl...
> [...]

Rozważ to że w miary dobry PC w postaci netboka nie będzi kosztował 5000,
coś porządnego i naet za 8000 jest, a więc 3 razy więcej niż zwykły PC a to
jużnie mała sumka.
Mam starego netbooka pentium 1 i szczerze mówiąc cieńko to wygląda, pograć
prawie w nic się nie da, a pamiętam że na PC penttium 100 Doom i te inne
spoko śmigały.