Re: Notebook vs PC

Autor: ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:38:37 MET

> elementy robią swoje... W notebook'ach wszystko jest z tej samej
> "stajni" -
> dobrane jak najlepjej... Zresztą ceny o tym świadczą - notebook tej samej
> klasy co stacjonarny PC zawsze jest droższy - z pewnościa ma tu znaczenie
> miniaturyzacja, ale nie tylko:) Tak mi sie wydaje:)

hmm, mi też się tak wydaje. Miałem okazję używać kilku starszych notebooków
(Toshiba rządzi, chociaż Dell też może być) i odnoszę wrażenie, że Winda
działa jakoś szybciej mimo że sprzęt jest wolniejszy od stacjonarnego.
W pewnym momencie miałem obok siebie dwa kompy:
Bartka 2500, 512 Ramu i jakąś tecre z procem w okolicach 1GHz i 256 Ramu,
Win xp Pro ładował się szybciej na Tecrze chociaż na Bartku był świerzo
zainstalowany.
Może nie tylko chodzi w takim wypadku o optymalnie dobrany sprzęt ale
również o dopracowane sterowniki.
Ale to tylko moje subiektywne zdanie.
pozdrawiam