Re: Problem z formatowaniem Seagate'a 2.5"

Autor: RP <r.p.2003.USUN_at_SPAM.wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 21:43:22 MET

Użytkownik "Stanisław Kępiński" <szydas@szydas.eu.org> napisał w wiadomości
news:mailman.286.1109017264.501.pecet@man.lodz.pl...
> chyba nie obejdzie się bez podziału dysku na partycje, bo 40 gb to chyba
> poza zasięgiem fat32, o ile dobrze pamiętam. zresztą podczas
> formatowania program powinien podpowiadać maksymalny domyślny rozmiar
> partycji.

hmmm - wydawalo mi sie, ze wlasnie FAT32 powinien sobie z tym poradzic
(wiem, ze sa ograniczenia na wielkosc pliku - ale na wielkosc partycji to
nie slyszalem)

ale faktycznie pogrzebalem glebiej (google rulez :-) ) i w2k owszem
obsluguje dyski z FAT32 > 32GB ale nie formatuje ich :-( (w np. W98 dysk
mozna sformatowac do 128GB - przynajmniej tak twierdzi M$)

no nic - szukam w takim razie jakis NTkow albo innego wynalazku i formatuje
pod nimi :-) mam nadzieje, ze sie uda :-)

pozdrawiam,
RP