Re: Notebook vs PC

Autor: Paweł Kaczmarski <pmk_antyspam__at_post.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:15:57 MET

Użytkownik "-=Marcin=-" <orm@znvyn.cy> napisał w wiadomości
news:cvdgp2$7n6$1@news.dialog.net.pl...

> Moim zdaniem, notebook o tej samej konfiguracji, co stacjonarny PC nie
> jest
> taka sama - na notebook'u jest lepsza...
> Czemu? Większość PC'tó jest jakoś tam składana - jak nie przez
> użytkownika,
> to przez firmy handlujące tymże - często nie do końca dobrze dobrane
> elementy robią swoje... W notebook'ach wszystko jest z tej samej
> "stajni" -
> dobrane jak najlepjej... Zresztą ceny o tym świadczą - notebook tej samej
> klasy co stacjonarny PC zawsze jest droższy - z pewnościa ma tu znaczenie
> [...]

bzdury Waćpan piszesz ... widać kiepskie PeCety wydywałeś tylko alboś
przechrzta z Mackintosza (no offence) ... a niech Ci się zechce jeszcze nie
daj boże linucha na notebook'u zainstalować ...

Za notebokiem na pewno przemawia mobilność no i dla niektórych ważny jest
sam fakt posiadania takiego "wyznacznika" luksusu - można się w niektórych
środowiskach "polansować" ;)
Jeśli aspekt mobilności nie jest dla Ciebie istotny, kup desktopa - za tą
samą dkaę masz lepsze możliwości, ergonomię (pełnowymiarowa klawiatura,
porządniejszy monitor), jeśli jednak jest istotny to możesz się nad
notebookiem zastanowić.

Paweł