Re: Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: McPluto (rambler_NoSpa_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:47:09 MET DST

> Zgłosiłem się i dowiedziałem się, że jest skierowane do wymiany. Dzisiaj
> odebrałem nowiutki napęd z nowiutką gwarancją na kolejne dwa lata i nawet
> dorzucili mi nowiutki program do nagrywania. Także w sumie jestem niczego
> sobie zadowolony.

Mi się popsuł monitor MAG 17" - po roku używania (gwarancja 3 lata). Przyjechała
"stolica" pod dom i trzy dni później przywieźli naprawiony (na naprawę mieli 21
dni...) oczywiście transport na ich koszt... - robi się powoli normalnie w naszym
kraju... chociaż nie, bo 30% Polaków to lepperowe oszołomy :-)))

--
Pozdrawiam,
Robs...