Re: Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: axell (axell_at_op.wywalto.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 23:18:53 MET DST


Użytkownik "McPluto" <rambler_NoSpa_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:c68f2o$ko1$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> > Zgłosiłem się i dowiedziałem się, że jest skierowane do wymiany. Dzisiaj
> > odebrałem nowiutki napęd z nowiutką gwarancją na kolejne dwa lata i
nawet
> > dorzucili mi nowiutki program do nagrywania. Także w sumie jestem
niczego
> > sobie zadowolony.
>
> Mi się popsuł monitor MAG 17" - po roku używania (gwarancja 3 lata).
Przyjechała
> "stolica" pod dom i trzy dni później przywieźli naprawiony (na naprawę
mieli 21
> dni...) oczywiście transport na ich koszt... - robi się powoli normalnie w
naszym
> kraju... chociaż nie, bo 30% Polaków to lepperowe oszołomy :-)))

Az mi się gorąco robi jak to czytam.
Kupiłem hansola LCD po roku mi sie skopał, jakooś w połowie
grudnia nie dało już się na nim pracować więc zglaszam,
przyjechał kurierier, po 2 tygodniach okazało się, ze monitor
jest do wymiany - co tydzieni dzwoniłem i się dopytywałem
w końcu po ponad trzech miesiącach dostałem "nowy" - niestety
widać dosyć duża jaśniejsza plama - nie mam ochoty znów się
pozbywać go na kolejne 3 miesiące.
Mogę tylko ostrzec przed kupnem monitora tej marki :(

pozdrawiam
axell



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:14:57 MET DST