Re: Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 16:43:03 MET DST

Dnia 2004-04-22 14:47, Użytkownik McPluto napisał(a):
> Mi się popsuł monitor MAG 17" - po roku używania (gwarancja 3 lata). Przyjechała
> "stolica" pod dom i trzy dni później przywieźli naprawiony (na naprawę mieli 21
> dni...) [...]
z moim CTX zalatwili sprawe w 48 godzin, serwis oddalony o jakies 150
kilometrow... moze nawet wiecej.
jak zapukal do mnie gosc z monitorem zeby oddac po naprawie to na
poczatku chcialem goscia opier***ic, ze nawet nie zawiozl na miejsce :-)
ale chyba zajarzyl o co chodzi, bo z miejsca jak zobaczyl moja mine, to
zaczal sie tlumaczyc, ze juz naprawili. :-)

a bylo to z poltora roku temu, wiec nie jest tak zle z gwarancjami.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834