Re: Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: ToKKotai (tokkotai_at_tenbit.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 21:16:00 MET DST


McPluto wrote:
>>Zgłosiłem się i dowiedziałem się, że jest skierowane do wymiany. Dzisiaj
>>odebrałem nowiutki napęd z nowiutką gwarancją na kolejne dwa lata i nawet
>>dorzucili mi nowiutki program do nagrywania. Także w sumie jestem niczego
>>sobie zadowolony.
>
>
> Mi się popsuł monitor MAG 17" - po roku używania (gwarancja 3 lata). Przyjechała
> "stolica" pod dom i trzy dni później przywieźli naprawiony (na naprawę mieli 21
> dni...) oczywiście transport na ich koszt... - robi się powoli normalnie w naszym
> kraju... chociaż nie, bo 30% Polaków to lepperowe oszołomy :-)))
>
>
A mnie sie; popsu? Dysk IBM'a ( juz. po raz drugi !!!!! ) i co? IBM
odpowiedzia?, z.e gwarancja juz. sie; skon'czy?a i nie przyjmnie dysku do
naprawy :(. Uwaga --> Uwaz.ajcie na sprze;t tego producenta. Nie dos'c', z.e
jest do du.... to jeszcze nie chca; go naprawiac'.
Pozdrowienia dla grupowiczów
ToKKotai



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:15:36 MET DST