Zadowolony klient Samsunga :-)

Autor: Sastian (sastian_at_op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:28:57 MET DST

Witam wszystkich,

Piszę do Was żeby podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z obsługą
serwisową Samsunga no i żeby nie było, że zazwyczaj to się tylko "jedzie" na
producentów.
Jakiś rok temu kupiłem combo Samsunga SM-348, ale ze dwa, trzy miesiące temu
zaczęło mi się narowić. Po półgodzinie odtwarzania DVD albo DIVXów zacinało
się, zawieszało i przestawało odtwarzać. Dwa tygodnie temu odwiozłem je do
autoryzowanego serwisu i zgłosiłem usterkę. Miałem zgłosić się za dwa dni.
Zgłosiłem się i dowiedziałem się, że jest skierowane do wymiany. Dzisiaj
odebrałem nowiutki napęd z nowiutką gwarancją na kolejne dwa lata i nawet
dorzucili mi nowiutki program do nagrywania. Także w sumie jestem niczego
sobie zadowolony.

Pozdrowienia,
Sastian