sterowniki do TEAC cd-w552e pod win XP

Autor: Andrzej (andrzejkaczorNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:44:06 MET DST

Mam nagrywarke TEAC cd-w552e pod win XP. Ostatnio w wyniku problemow z
programem do wypalania plyt (chodzi o program WinOnCD 3.8d) skasowalem dwa
pliki sterownikow do TEAC cd-w552e, gdyz powodowaly mi niestabilna prace
systemu win XP. Obecnie pod win XP nie mam dostepu do CD (ze wzgledu na brak
sterownikow). Wobec tego mam do Was goraca prosbe. Czy ktos moglby mi
udostepnic dobre sterowniki albo przynajmniej liste plikow, ktora jest
wymagana? Obecnie do TEAC cd-w552e mam nastepujace pliki sterownikow:

C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\cdrom.sys
C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\redbook.sys
C:\WINDOWS\System32\storprop.dll

Pozdrawiam,