Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 02:07:57 MET DST

axial wrote:
> No tak..., kolejny konserwatysta :-))
> W przeciwieństwie do historii dziejów, historia komputerów biegnie
> "nieznacznie" szybciej
> i kilkuletnie PC-ty uważane są za zabytki....
> W tej dziedzinie wszystkie rozwiązania są raczej przejściowe,
> choć takie LPT, COM(RS232) czy IDE trzymały się dzielnie
> :)
> ax
> PS. Ostatnio widziałem już płyty bez COM i LPT...
> no i gdzie tu podłączyć programatorek do ATMEL-ka :(

Dziękuję za uwagi. Żałuję jednak, że jest to tylko komentarz do jednego
błahego zdania, a ani słowa o meritum problemu, z którym się zwróciłem.
Zresztą z pozostałymi kolegami jest identycznie; ponad dwadzieścia (!!!!!)
wypowiedzi i ani jedna na poruszony przeze mnie temat! Widac taka już w tej
grupie "tradycja"....
ck