Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 00:21:10 MET DST

Użytkownik "ceka" <cykuta_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> W historii komputerów wiele już było rozwiązań, które okazały się
> "przejściowe" i zostały wyparte przez nowsze komcepcje i wynalazki. Tak
było
> m.in. ze slotami ISA i Local Bus, pamięciami SIM i DIMM itp.

No tak..., kolejny konserwatysta :-))
W przeciwieństwie do historii dziejów, historia komputerów biegnie
"nieznacznie" szybciej
i kilkuletnie PC-ty uważane są za zabytki....

W tej dziedzinie wszystkie rozwiązania są raczej przejściowe,
choć takie LPT, COM(RS232) czy IDE trzymały się dzielnie
:)

ax

PS. Ostatnio widziałem już płyty bez COM i LPT...
no i gdzie tu podłączyć programatorek do ATMEL-ka :(