Re: Jaki komputer do obrobki video?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 02:00:16 MET DST

Wojciech K ( no spam ) wrote:
> w wiadomości: c5pj45$lp7$1_at_atlantis.news.tpi.pl , użyszkodnik "
> Mr.FX " podając adres mrfx_at_spamcut.clan.pl spłodził(a) co
> następuje:

> taki RAID buduje się nie na dwóch tylko na czterech ;)))

> System dysk 10000 obrotów SCSI lub S-ATA
> Dysk do wideo RAID 0 na dwóch dyskach
> i będzie OK

No, dobra, chłopaki, to weźcie wytłumaczcie mi co to takiego ten RAID, na
czym to polega? Pytam, bo kupiłem rzekomo płytę z RAIDEM, ale nie wiem co to
znaczy. Myślałem, że to dwa dodatkowe IDE do podłączenia kolejnych urządzeń
(bo tak to wyglądało na płycie Gigabyte), a tu się okazuje, że moja (Abit
NF7-S) nie ma tych gniazd, ale ma za to dwa złącza Serial - ATA. I to także
jest ten RAID? Bo nic z tego nie rozumiem.
ck