Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: jul (tu_wpisz_mojego_nicka_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 11:49:32 MET DST

Sat, 17 Apr 2004 02:07:57 +0200, na pl.comp.pecet, ceka napisał(a) w
wiadomości <news:c5psg1$8pn$1_at_atlantis.news.tpi.pl>:

> Zresztą z pozostałymi kolegami jest identycznie; ponad dwadzieścia (!!!!!)
> wypowiedzi i ani jedna na poruszony przeze mnie temat!

Odpisali Ci NA PORUSZONY PRZEZ CIEBIE TEMAT:
tomcat (Message-ID: <c5opug$7kp$1_at_news.onet.pl>)
i Łukasz Ledóchowski (Message-ID: <c5p50a$gq8$1_at_inews.gazeta.pl>)
a także po części axial (Message-ID: <c5pm3c$6j8$1_at_news.onet.pl> "W
tej dziedzinie wszystkie rozwiązania są raczej przejściowe")

Strasznie nerwowy z z Ciebie człowiek. Piszesz kontrowersyjne rzeczy i
w dodatku niezbyt precyzyjnie (np. pytanie "czy SATA się utrzyma" jest
bez sensu, oczywiście, że się nie utrzyma i oczywiście, że się
utrzyma, zależy jaki okres "badawczy" Cię interesuje, choć z Twojego
wstępu można się domyślać, że interesuje Cię okres co najmniej 10 lat
co jest - jak już może się zorientowałeś - wysoce dyskusyjne).

Sugerowano Ci (tomcat) poczekanie na SATA2, ktoś pisał, że SATA staje
się rozpowszechnionym standardem (co daje spore szanse na eliminację
ewentualnych błędów) a pozostałe posty to normalna w przypadku
kontrowersyjnych twierdzeń newsnetowa dyskusja.

> Widac taka już w tej grupie "tradycja"....

Czy to zachęta do kolejnej dyskusji? Czy do "PLONK warning"?

Pozdrawiam