Komputer dla studentki :).

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 07:26:20 MET

Witam.

Kolega z pracy męczy mnie o to bym mu sprezentował komputer dla jego
córki, studentki architektury. Budżet określił na ok. 1000 zł.
Składać z używanych części zabardzo mi się nie chce, za dużo zachodu i
biegania. Przeglądam allegro no i jak narazie widze całkiem przyzwoite w
tej cenie są P3, np.: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21427328
Co myślicie o tym zestawiku, ja bym dołożył tylko pamięci, ewentualnie
dysk większy. Takich jest więcej więc pewnie coś wybiorę.
Co do zastosowania to już pisałem że jest to studentka architektury,
więc będzie rysować, pisać itp. Taki matrox w tym zestawiku byłby w sam
raz.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 1600 | ASRock K7S8X R3.01 | 256 MB DDR 333 ]