Operating System not found

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 07:26:08 MET

Witam!

Mam problem z opisanym powyzej komunikatem. Otoz: od pewnego czasu co kilka
wlaczen komputera wita mnie on takim oto tekstem. Raz potrafi wlaczyc sie
bez szemrania a raz (a wlasciwie wiekszosc razy) zatrzymuje sie i oznajmia
mi te wspaniala wiadomosc. Co wiecej doszedlem do tego, iz gdy wyswietla mi
ten komunikat dysk jest niewidoczny w biosie i w zaden sposob nie moge
zmusic komputera zeby go zobaczyl (jesli ten sam nie chce). Probowalem
zmienic tasme, podlaczyc inny dysk, inne kable zasilajace (co cieawe dysk
czasem nie dostaje przy starcie pradu ale nawet jak dostaje to nie
startuje) - i wszystko na marne. Nie wiem gdzie szukac rozwiazania. Komputer
to firmowy Siemens seria bodaj 800 (znow nie pamietam a nie mam go przy
sobie) - takie wielkie pudlo z zielonym panelem z przodu. Konfiguracja:
PIII 500, 192 MB RAM, Plyta nie pamietam jaka (ale jesli sie ktos orientuje
w siemensach to bedzie wiedzial), dysk to oczywiscie fujitsu-siemens :-) ale
podlaczany maxtor tez robi te same numery. Jesli potrzebna bedzie jakas
dodatkowa informacja to napisze.

pozdrawiam i licze na pomoc, Mateusz