Re: Komputer dla studentki :).

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 23:28:51 MET

Arek Wołowicz wrote:
> Witam.
>
> Kolega z pracy męczy mnie o to bym mu sprezentował komputer dla jego
> córki, studentki architektury. Budżet określił na ok. 1000 zł.
> Składać z używanych części zabardzo mi się nie chce, za dużo zachodu i
> biegania. Przeglądam allegro no i jak narazie widze całkiem
> przyzwoite w tej cenie są P3, np.:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21427328 Co myślicie o tym
> zestawiku, ja bym dołożył tylko pamięci, ewentualnie dysk większy.
> Takich jest więcej więc pewnie coś wybiorę.
> Co do zastosowania to już pisałem że jest to studentka architektury,
> [...]
Boszz... Wolę nie myśleć ile czasu będzie trwał rendering w jakimś 3dstudiu
czy chociażby archikadzie. Mam kilku znajomych na architekturze i wszyscy
posiadają AthlonyXP powyżej 1600+. Radziłbym złożyć coś z części używanych i
kupić nową płytę + 512MB DDR (minimum!!!) + chociażby Durona 1.6.

PS. Najważniejsze by było min. 512MB DDR - znajomy pokazywał mi co się
dzieje w różnego rodzaju programach architektonicznych, podczas pracy z
dużymi projektami, gdy się ma w kompie 256MB RAM ;-). Podpowiem: Granie na
386DX 4MB RAM + Win95 w Doom'a 2, to pestka w porównaniu do tego ;-)
Widziałem też, jak te programy zachowywały się, gdy zwiększył ilość RAMu do
512MB a później do 768.

--
Piotr Slawinski
GG: 782837