Re: Komputer dla studentki :).

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:36:41 MET

> Kolega z pracy męczy mnie o to bym mu sprezentował komputer dla jego
> córki, studentki architektury. Budżet określił na ok. 1000 zł.

To baaardzo zle...

Wymagania programow 'rekomendowanych' na PolSl na architekturze (jak rowniez
budownictwie i paru innych wydzialach) po prostu zabijaja... Dosc
powiedziec, ze Catia chodzi 'tak sobie' na 512 ramu....

Oczywiscie monitor 19" - najlepiej plaski (ale nadal CRT - bo cena LCDow
rowniez zabija). Karte raczej bym polecil Radeona jakiegos. Niestety przy
projektowaniu i programach typu 'modeller' czasami sie przydaje wydajnosc 3D
(patrz Autodesk Inventor - chociaz to nie calkiem ta dzialka).

--
pzdr.
MiW