Re: Komputer dla studentki :).

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:41:38 MET

"Arek Wołowicz " <wolek_at_pf.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Kolega z pracy męczy mnie o to bym mu sprezentował komputer dla jego
> córki, studentki architektury. Budżet określił na ok. 1000 zł.
> Składać z używanych części zabardzo mi się nie chce, za dużo zachodu i
> biegania. Przeglądam allegro no i jak narazie widze całkiem przyzwoite w
> tej cenie są P3, np.: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21427328
> Co myślicie o tym zestawiku, ja bym dołożył tylko pamięci, ewentualnie
> dysk większy. Takich jest więcej więc pewnie coś wybiorę.
> Co do zastosowania to już pisałem że jest to studentka architektury,
> [...]

Moze sprobuj tutaj: http://www.tanipc.pl
Wg mnie pewniejsze troche od Allegro, ale jakbys posmigal po gieldach
komputerowych, to zlozylbys takowy zestaw taniej... Jak za 1000zl z
monitorem to musi byc uzywany, za 1000 bez moze by sie cos znalazlo wyzszej
juz klasy.
A moze cos takiego:
Zestaw za 1100zl
Plyta: ASRock K7S8X SIS 746FX PLN 136.77
Procesor: AMD Duron 1.4GHz box PLN 204.48
Pamiec: 256MB DDR 333 PLN 167.92
Dysk: Samsung 40GB ATA100 PLN 250.10
Karta graficzna: 64MB Radeon 7000 TV-out DDR PLN 156.32
Naped CD: Samsung 52x oem PLN 71.77
Naped FDD: Samsung PLN 35.90
Obudowa: Techmaster K5-803E-IV 300W PLN 77.16

Wyszlo 1100. Moznaby tu dac mniejszy dysk - uzywany, bo az taki nie bylby
jej potrzebny, do tego najtansza klaw+mysz. Mozna tez napewno dostac obudowe
taniej o pare zl, grafike inna. Sadze ze procka i plyte bym zostawil, bo
zawsze mozna to potem troche rozbudowac.. Jesli znajomy nie chce sie ladowac
w kredyty, to niech sprobuje jeszcze troche dolozyc - wiem, ze ciezko, ale
niewarto trupa kupic. Jak nawet teraz by jej na poczatku p3 starczylo to
potem trzeba bedzie do 3d wymienic... i znow koszta. 1500 na calosc sadze,
ze to max.