Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 06:29:01 MET

W artykule news:bust14$4f8$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): szpon z adresu <szpon_at_nospam-gazeta.pl> napisał(a):

> P4 to drogi shit, zresztą tak jak to zawsze bywało...

Chcesz rozpetac nastepna wojne ???
Masz prawo do wlasnego zdania, ale nie masz prawa wpierac go innym
zwlaszcza publicznie.
Ja akurat jestem zwolennikiem Intela... z przyzwyczajenia.
Ale nikomu nie pisze ze AMD to gowno bo poprostu tak nie uwazam.
Wszystko zalezy do czego ma byc komputer stosowany i przez kogo
uzytkowany.
Duzo tez zalezy od finansow.
Dlatego kazdy ma to na co go stac i co mu odpowiada.

> Minęły czasy,
> kiedy Pentium był szybszy od AMD. Minęły, kiedy AMD wprowadziło na
> rynek pierwszego Athlona.

Oj...tu bym najpierw troche pobuszowal po sieci..posprawdzal wyniki
wydajnosci itp , takim stwierdzeniem porywasz sie z motyka na ksiezyc i
nadajesz sens temu co napisales wczesniej..sens taki ze masz amd i dlatego
amd the best wedlug Ciebie... czasem dobrze jak kogos stac na chwile
refleksji i bezstronna opinie..jednak niektorzy tego nie potrafia.

>Mam nadzieję, że te czasy minęły
> bezpowrotnie.

To teraz ja cos napisze aby uzmyslowic Ci jak wyglada Twoje
zacietrzewienie wobec Intela.
Krotko mowiac... nadzieja matka glupich...ale ponoć kazda matka swoje
dzieci kocha...
Czy juz rozumiesz co mam na mysli piszac to wszystko..odpowiadajac w ogole
na Twojego posta?

> A wszystko na to wskazuje.

Nic na nic nie wskazuje.
Poczytaj testy... jak nie chcesz szukac to zajrzyj do nowego chipa..masz
tam plany i opisy AMD i INTEL na 2004rok.
Wiem ze temu pismu daleko do ideału...ale akurat ten artykuł nie jest
rozstrzyganiem co leprze a co nie..poprostu pisza co ma sie dziac i po
krotce opisuja to co juz jest.

> Oczywiście zawsze pojawiają
> się kolesie, którym Celeron 2.8 jest lepszy od Athlona 2500+, no bo
> przecież baleron ma całe 2800MHz a AMD 2500+ tylko 1830... No ale to
> już ich problem...

Widzisz..piszesz tutaj o ludziach ktorzy nie bardzo maja pojecie co jest
co...widza tylko cyferki z cennika ale nie kumaja co to cashe itp.

> Oni w końcu i tak wyginą (o czym ja w ogóle mówię,
> zwykły Duron większość P4 zabija i to nie tylko ceną).

Jak dla mnie wykazujesz sie zbyt duza doza ignorancji w tym co piszesz...
moze przemysl to i zweryfikuj spojrzenie... nie wiem czy intel wymordowal
Ci rodzine a amd przygarnelo ale ton twojego posta wyraznie wskazuje ze
masz amd i z jakichs powodow nie znosisz intela.
Masz do tego prawo jak napisalem na poczatku poki nie chcesz wpajac innym
tego co sam myslisz ( to juz by pod sekte podchodzilo ).
Najbardziej cenie opinie ludzi ktorzy nie generalizuja i maja trzezwe
spojrzenie na temat... wiedza jaki komp do czego bedzie leprzy (badz
tanszy bo i to wazne w polsce niestety). I oni dalecy sa od teorii Twojego
kalibru. To sie nazywa zdrowy rozsadek. Jak uporasz sie juz z chora
nienawiscia wroc to moze podyskutujemy na spokojnie w milej atmosferze a
sam zobaczysz jak wiele rzeczy nie dostrzegles przes ta...niech
bedzie..nazwe to nienawisc ale kazdy grupowicz moze sam wyciagnac swoje
wnioski z czego moze taka postawa jak Twoja wynikac.
Pozdrawiam i trzezwego spojrzenia bez emocji na sprawe zycze.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****