Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 13:59:26 MET

On Sat, 24 Jan 2004 06:29:01 +0100, Norbert wrote:

[...]

> Pozdrawiam i trzezwego spojrzenia bez emocji na sprawe zycze.

To troszkę inaczej.
Intel, to gigant, przy którym AMD to firemka. Ale jest, a co by było,
gdyby jej nie było ? Koszmarne ceny średnio szybkich procesorów.

Intel nie może zginąć, ale AMD też nie - obie firmy są nam -
użytkownikom - potrzebne. Pytanie: którą w miarę możliwości wspierać ?

Mędzy bajki należy włożyć opinę, że Intel robi lepsze procesory, one są
op prostu dobre. Ale to gigant, i swoich kooperantów trzyma krótko za
mordę, oferując przy tym dobre, kompleksowe rozwiązania. Firma
trzymająca z Intelem ma po prostu pewność. To coś, jak przyjaźń mafii:
trzymaj się z nami, a nie zginiesz ;)

Dlatego nie lubę Intela. Tak jak nie lubię TPSA, Microsoftu i innych
molochów.

Nie wiem tylko, czy mój komputer wyśle ten post, w końcu to P4... ;) No,
ale mam jeszcze dwa AMD-ki :]

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!