Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 14:15:19 MET

Norbert wrote:

> Chcesz rozpetac nastepna wojne ???
> Masz prawo do wlasnego zdania, ale nie masz prawa wpierac go innym
> zwlaszcza publicznie.

Gdzie on Ci to wpiera? wyraza swoja opinie i tyle (rownie dobrze moglbys
oskarzac kazdego polityka w tym kraju - wszyscy wiedza jak ma byc, zeby bylo
dobrze ale jest zle:)

> Ja akurat jestem zwolennikiem Intela... z przyzwyczajenia.

czyt. Oczywiscie jestem bezstrony a dalsza czesc wiadomosci powstala z
nudow.

> Widzisz..piszesz tutaj o ludziach ktorzy nie bardzo maja pojecie co
> jest co...widza tylko cyferki z cennika ale nie kumaja co to cashe

a znasz asma?

> Pozdrawiam i trzezwego spojrzenia bez emocji na sprawe zycze.

Bezstrony, zawsze wybierajacy to co lepsze, przyzwyczajony do intela i
wystawia opinie (oczywisie bezstronna), ktora stwierdza ze jezeli ktos ma
inne zdanie jest glupi, nie stac go i wogole czego on tutej?:) Widac ze
wlozyles w ten post wiecej energi i emocji niz twoj poprzednik:P

--
 - opanowany jak zawsze Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -