Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 05:39:13 MET

Niejaki(a): JorMunGanDur z adresu <xx_at_xx.xx> napisał(a):
> Kup Abita IS7/IC7 + P4, chyba że chcesz ekonomicznie to ecs + athlon

Przeczytałeś w ogóle posta? Już ma Athlona i płytę do niego...

P4 to drogi shit, zresztą tak jak to zawsze bywało... Minęły czasy,
kiedy Pentium był szybszy od AMD. Minęły, kiedy AMD wprowadziło na rynek
pierwszego Athlona. Mam nadzieję, że te czasy minęły bezpowrotnie. A
wszystko na to wskazuje. Oczywiście zawsze pojawiają się kolesie, którym
Celeron 2.8 jest lepszy od Athlona 2500+, no bo przecież baleron ma całe
2800MHz a AMD 2500+ tylko 1830... No ale to już ich problem... Oni w
końcu i tak wyginą (o czym ja w ogóle mówię, zwykły Duron większość P4
zabija i to nie tylko ceną).

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta