Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 14:31:47 MET

Niejaki(a): Norbert z adresu <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał(a):
> Masz prawo do wlasnego zdania, ale nie masz prawa wpierac go innym
> zwlaszcza publicznie.

Nikomu nic nie wpieram. Wyrażam swoją opinię popartą doświadczeniem.

> Ja akurat jestem zwolennikiem Intela... z przyzwyczajenia.
> Ale nikomu nie pisze ze AMD to gowno bo poprostu tak nie uwazam.

A ja piszę, że intel to shit, ponieważ miałem okazję bawić się różnymi
sprzętami i każdy intel wypadał blado przy odpowiedniku cenowym od AMD.

> Wszystko zalezy do czego ma byc komputer stosowany i przez kogo
> uzytkowany.

Co to ma do rzeczy? Ja kupuję to co jest lepsze do wszelkich zastosowań.

> Duzo tez zalezy od finansow.
> Dlatego kazdy ma to na co go stac i co mu odpowiada.

Stać mnie na P4 ale i tak nigdy bym go nie kupił. Bo po co ładować kasę
w błoto? A może znowu intel postanowi zmienić socketa i co wtedy?! Znów
zmiana płyty głównej?

> Oj...tu bym najpierw troche pobuszowal po sieci..posprawdzal wyniki
> wydajnosci itp , takim stwierdzeniem porywasz sie z motyka na ksiezyc
> i nadajesz sens temu co napisales wczesniej..sens taki ze masz amd i
> dlatego amd the best wedlug Ciebie... czasem dobrze jak kogos stac na
> chwile refleksji i bezstronna opinie..jednak niektorzy tego nie
> potrafia.

Wg. mnie AMD is the best, ponieważ testowałem wiele inteli i wiele
AMDków i popieram swoje słowa praktyką i własnymi spostrzeżeniami. intel
po prostu wciska kit za dużą kasę, wykorzystują swoją pozycję
"monopolisty".

> To teraz ja cos napisze aby uzmyslowic Ci jak wyglada Twoje
> zacietrzewienie wobec Intela.
> Krotko mowiac... nadzieja matka glupich...ale ponoć kazda matka swoje
> dzieci kocha...
> Czy juz rozumiesz co mam na mysli piszac to wszystko..odpowiadajac w
> ogole na Twojego posta?

Rozumiem, iż chcesz mi powiedzieć: "jesteś głupi, i tak intel jest the
best".

> Nic na nic nie wskazuje.
> Poczytaj testy... jak nie chcesz szukac to zajrzyj do nowego
> chipa..masz tam plany i opisy AMD i INTEL na 2004rok.

Chipa nie czytam, bo to badziew. Czytałem go przed 1995, później stał
się zwykłym badziewiem, jakiego pełno na rynku. Testy wskazują, iż P4
3.2 jest szybszy od Athlona 3200+. A teraz porównaj ceny oraz
częstotliwości jądra obydwu procesorów. Faktem jest, iż stosunek jest
mniej więcej taki, że 1MHz AMD = 1.5MHz intel.

> Widzisz..piszesz tutaj o ludziach ktorzy nie bardzo maja pojecie co
> jest co...widza tylko cyferki z cennika ale nie kumaja co to cashe
> itp.

Nie. Piszę o zaczetrzewiałych zwolennikach intela ;-) (btw. "cache" ;-))

> Pozdrawiam i trzezwego spojrzenia bez emocji na sprawe zycze.

Na wzajem ;-)

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta