Modem...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 07:01:58 MET

 Potrzebuje porady...
W jednym kompie mam modem Pentagram Diablo2 i dziala super.
W drugim cos na conexancie i niestety tu sa problemy.
Oile laczac sie przez tpsa jest ok to gdy kozystam z callback netii to
laczy mnie tylko na 33.600
fachmani z netii poradzili by wpisac do list komend modemu &fs0=1 nie
wiem co to ale gdy to wpisalem to polaczenie niby pokazuje 115.200 co
przeciez jest niemosliwe...a modem dalej pracuje jakby na 33.600 co widze
po transferach.
I teraz pytanie.. jaki modem kupic by na 100% dzialal dobrze z callback
netii na nominalnej predkosci a nie obciety do polowy, w gre wchodzi cos
tanszego niz moj diablo2 bo chwilowo mnie nie stac by taki drugi kupic.
Dodam jeszcze ze z kolei podobny objaw mam w notebooku toshiby i mimo prob
roznych sterownikow nie udalo mi sie go rozwiazac. Ten z kolei chyba jest
na chipie motoroli.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********