SB Live i kx Project

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 00:00:45 MET

Witam.

Temat na... no chyba bardziej na multimedia pasi.. ale na pececie najwięcej
chyba głosów jest ;-)

Przeszukałem archiwum i znalazłem ledwo 3 posty ze słowem kx Project.

Czy ktoś tego używa?

Mam SBLive! Value, WinXP i zainstalowałem sobie to cudo zamiast oryginała na
próbę.
Gra jakby lepiej, nie słysze przesterowania w MP3-jkach, ale mam problemy...

1. głośniki tylne grają inaczej niż przody, a na tylnych mam słuchawki i
głupio grają. Poprzednio tył grał jak przód
2. hmm.. korektor... jak się do niego łatwo dokopać ?

Zobacze jeszcze jutro czy AC3 mi po Toslinku wyjdzie z filmów (AC3 Filter).

A może lepiej zamiast tych z XP zainstalować stery z Creative? (Sound
Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English 10/03/2003)

W sumie toporne to jest, pocieszam się, że raz ustawię i nie ruszę
(zwłaszcza nie kapuję DSP). Nie gram też (brak EAX), więc...

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96