Re: SB Live i kx Project

Autor: Banan (krzy_ban_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 14:34:50 MET

> Mam SBLive! Value, WinXP i zainstalowałem sobie to cudo zamiast oryginała
na
> próbę.
> Gra jakby lepiej, nie słysze przesterowania w MP3-jkach, ale mam
problemy...

> 1. głośniki tylne grają inaczej niż przody, a na tylnych mam słuchawki i
> głupio grają. Poprzednio tył grał jak przód

byc moze zle zainstalowales kx-a...
ja mialem taki patent przy instalowaniu steorw od audigy do sb live 5.1
i przy setupie zwyklym zaznaczylem instalacje sterownikow..i to
zainstalowalo sterowniki firmowe, i oprocz tego sterowniki przerobione..i
stad byl ten efekt..
moze i u Ciebie jest podobnie??

pozdrawiam