Re: SB Live i kx Project

Autor: Adam (addz.wytnijto_at_tenbit.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 21:41:30 MET

On Sun, 28 Dec 2003 00:00:45 +0100, "Henry\(k\)" <henrico8_at_op.pl>
wrote:

>Przeszukałem archiwum i znalazłem ledwo 3 posty ze słowem kx Project.
>
>Czy ktoś tego używa?

Ja używam.

>Mam SBLive! Value, WinXP i zainstalowałem sobie to cudo zamiast oryginała na
>próbę.
>Gra jakby lepiej, nie słysze przesterowania w MP3-jkach, ale mam problemy...
>
>1. głośniki tylne grają inaczej niż przody, a na tylnych mam słuchawki i
>głupio grają. Poprzednio tył grał jak przód

Przy SBLive! wyjście na tył jest domyślnie zamienione z przednim, o
tym pamiętasz?

>2. hmm.. korektor... jak się do niego łatwo dokopać ?

Prawym k. myszy na ikonę miksera -> effects -> timbre, albo przez kX
DSP, prawym k. myszy na blok "Timbre", opcja "tweak...".

>A może lepiej zamiast tych z XP zainstalować stery z Creative? (Sound
>Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English 10/03/2003)

Zależy do jakich zastosowań lepiej. Dostajesz wtedy surround mixer i
Audio HQ wraz z EAX console. Dobre do gier, do tworzenia muzyki
nieprzydatne.

>W sumie toporne to jest, pocieszam się, że raz ustawię i nie ruszę
>(zwłaszcza nie kapuję DSP).

Zawsze możesz wrócić do ustawień standardowych po nieudanych
eksperymentach ("Reinitialize DSP") bez potrzeby przeinstalowywania.
Każdą nową konfigurację możesz zachować pod osobną nazwą i przywoływać
dwoma kliknięciami. Bardzo poręczne.

Adam