Re: SB Live i kx Project

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 12:39:10 MET

Użytkownik "Coroner" <coroner_at_microtech.pl> napisał w wiadomości

> A, racja.. Zapomnialem wspomniec ;)

Witam.

Wpisałem w googlach "ctcomp.exe" i dotarłem tu:
D:\_Nowe\Pliki Systemowe\SB Audigy2\2 info\Sound Quality Guide for Live &
Audigy 1.htm

Potem punkt: "=Using SB Audigy Drivers and Softwares for SB Live!="

i .... działa

WAŻNE !!! pisze, żeby odinstalować wszystko i odpalić stery. A gówno.
Odinstalowujemy oprogramowanie, robimy restart kompa. XP'ek odnajduje SBLive
i instaluje swoje stery WDM, pisze potem że przydał by się jeszcze restart.
Więc go robimy.
I jak mamy ZAINSTALOWANĄ kartę na XP'kowskich sterach odpalamy dopiero Setup
z tych sterów Audigy, po uprzednim spatchowaniu ich ofc. w/g instrukcji

Acha, niby to samo co z linków Coroner'a ale po Angielsku a nie tajsku czy
jakim tam...

Teraz testy... testy... ;-)

Pozdro.

--