Re: SB Live i kx Project

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 21:08:29 MET

Witaj Henry(k),

W Twoim liœcie datowanym 28 grudnia 2003 (00:00:45) można przeczytać:

> Przeszukałem archiwum i znalazłem ledwo 3 posty ze słowem kx Project.
> Czy ktoś tego używa?
Korzystalem z tego pakietu sterownikow przez kilka miesiecy.

> A może lepiej zamiast tych z XP zainstalować stery z Creative? (Sound
> Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English 10/03/2003)
TAK. Ale nie z Live, a z Audigy 2!

1. Sciagnij pelny, przerobiony pakiet sterownikow dla Audigy 2
http://file2.mydrivers.com/sound/A2ForSBLive.exe
lub
http://file3.mydrivers.com/files/sound/A2ForSBLive.exe

2. 1. Sciagnij najnowsze, przerobione sterowniki Audigy 2, ktore dzialaja
pod SB. Live 5.1: http://www.lsrv.co.il/ngo/Live.exe
3. Sciagnij uaktualnienia:
http://file2.mydrivers.com/sound/EAXCONSP021213.exe
http://files.creative.com/manualdn/Applications/Others/7106/PLC20031009.exe
http://files.creative.com/manualdn/Applications/Others/7081/AHQ20031017.exe
http://files.creative.com/Applications/Others/7071/CMSP030816.exe
http://files.creative.com/Applications/Others/1894/SURMIX030206.exe
http://files.creative.com/Applications/Others/1893/SPKSET030206.exe

Sterowniki instalujesz w kolejnosci, jaka podalem powyzej (jesli
chodzi o poszczegolne punkty).

> W sumie toporne to jest, pocieszam się, że raz ustawię i nie ruszę
> (zwłaszcza nie kapuję DSP). Nie gram też (brak EAX), więc...
Pakiet przerobionych sterownikow z Audigy 2 jest duzo lepszy, jesli
porownamy oba pod wzgledem jakosci generowanego dzwieku. Mnie po
kilkunastu minutach sluchania muzyki (gdy mialem jeszcze zainstalowane
sterowniki kx project) bolala glowa. Oczywiscie, jakosc dzwieku jest
b. dobra, ale jednoczesnie muzyka wydobywajaca sie z glosnikow jest
dziwnie "sztuczna", plastykowa.

Sterowniki z audigy 2 generuja identyczna jakosc dzwieku, a sama
muzyka jest jakby "cieplejsza".

Moim zdaniem warto - ja jestem b. zadowolony. Takze z faktu, ze udalo
mi sie przy odrobinie wysilku wycisnac jeszcze troche z mojej, badz co
badz, leciwej juz karty dzwiekowej :)

Oczywiscie, to moje subiektywne odczucia po przetestowaniu obu
pakietow - ale glosniki mam raczej dobre (nie sa to zwyczajne
komputerowe bzyczki).

ps. gdyby cos bylo niejasne, to ponizej znajdziesz pare informacji:
http://discuss.futuremark.com/forum/showflat1.pl?Cat=&Board=techotherhardware&Number=2275807&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=&vc=

Sterowniki You-Pax (przynajmniej u mnie) nie dzialaly. Dlatego polecam
pakiet z pkt. 1

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl