Re: SB Live i kx Project

Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) (alex_at_graf.torun.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 11:01:47 MET

On Sun, 28 Dec 2003 00:00:45 +0100, "Henry\(k\)" <henrico8_at_op.pl>
wrote:

/.../
>Przeszukałem archiwum i znalazłem ledwo 3 posty ze słowem kx Project.
>
>Czy ktoś tego używa?
>
>Mam SBLive! Value, WinXP i zainstalowałem sobie to cudo zamiast oryginała na
>próbę.
>Gra jakby lepiej, nie słysze przesterowania w MP3-jkach, ale mam problemy...
>
>1. głośniki tylne grają inaczej niż przody, a na tylnych mam słuchawki i
>głupio grają. Poprzednio tył grał jak przód
/.../

1. In stalacja _dokładnie_ wg instrukcji - bardzo łatwo dokopać się do
takiej sytuacji, że sam nie wiesz na jakich sterownikach pracujesz.
2. KX bym polecał tylko w takich sytuacjach, gdy na prawdę jest
potrzebny, czyli np. gdy potrzebujemy bezpośredniego dostępu do
wszystkich kanałów z poziomu softu edycyjnego, gdy zarządzamy dużymi
bibliotekami soundfontów, w końcu, gdy potrzebujemy niskolatencyjnych
sterowników do obsługi zewnętrznej klawiatury MIDI.

Przy zastosowaniach gierki/video więcej problemów niż ich rozwiązania.

ALex

--
BĘDĄ LUDZIE LATAĆ W POWIETRZU, TAK JAK LATAJĄ TERAZ PTAKI,
DZIĘKI WKŁADKĄ MAGNETYCZNYM ROMI. :))