Re: Coś dla dobrych informatyków.

Autor: Jaś Kowalski (zielonoczarni_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 23:19:44 MET

> odnosnie 1 pyt. i w XP mozesz wlasnie zalozyc quoty, aby user nie zapchal
> dysku..

A czy ktoś zna namiary na quoty pod windowsa? Bo wszystko jest pod linuxa.
był bym zobowiązany.

A rozwine jeszcze temat Bo mój ojciec niezna sie nic na komputerze i ściąga
wszystko co popadnie tak jak instaluje. Niewie nawet co ale instaluje bo
ktoś z czata mu to wysłał i powiedział ze to jest dobre..... I ze dziennie
mam po kilka wirków czy programów do niczego nie potrzebnych czy
zwalniających system. Ma już konto z ograniczeniami ale programy może
wgrywać. Ukryłem mu dyski twarde i panel sterowania oraz uruchom i takie
tam. Konto jest pod win XP i ograniczenia (konto użytkownika nie admina) nie
pomagają można instalować. Więc co robić???...........Wątek zostaje dalej