Re: Coś dla dobrych informatyków.

Autor: sebbie (sebbie_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 00:41:07 MET

> A rozwine jeszcze temat Bo mój ojciec niezna sie nic na komputerze i
ściąga
> wszystko co popadnie tak jak instaluje. Niewie nawet co ale instaluje bo
> ktoś z czata mu to wysłał i powiedział ze to jest dobre..... I ze dziennie
> mam po kilka wirków czy programów do niczego nie potrzebnych czy
> zwalniających system. Ma już konto z ograniczeniami ale programy może
> wgrywać. Ukryłem mu dyski twarde i panel sterowania oraz uruchom i takie
> tam. Konto jest pod win XP i ograniczenia (konto użytkownika nie admina)
nie
> pomagają można instalować. Więc co robić???...........Wątek zostaje dalej

masz wszystkie dyski w NTFS'ie?

ustaw mu: brak uprawnien do wszystkich calych dyskow (tylko do odczytu) ->
wtedy nie nagra plikow na dysk :)

tylko musisz sprawdzic gdzie musisz zostawic uprawnienia do zapisu (bo nie
bedzie dzialac jego konto wcale ;-)

jakis czas temu miualem podobny problem - i da sie to zrobic :) ale za pozna
pora zeby sie teraz rozwlekac,

sleep time :)

pozdr
sebbie