Re: Coś dla dobrych informatyków.

Autor: sebbie (sebbie_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 22:42:07 MET

"Jaś Kowalski" <zielonoczarni_at_wp.pl> wrote in message
> Witam. Czy istnieje możliwość ograniczania zajmowanego miejsca na dysku
tak -> system plikow musi to obslugiwac (np. ntfs, ext2,3) fat'y tego nie
maja

> wgrywania programów.
w znaczeniu instalowania czy uruchomiania?

w obu przpadkach odpowiada za to syst. oper. i w (2 przypadku) moze
wspomagac sie systemem plikow

> Może żle to wyjasniłem ale jak by sie ktoś mniej więcej orientował pod
> windowsem XP czy 98 to prosze o kontakt.
pod 98 ani syst. op. ani syst. plikow nie ma nad tym kontroli (rozwiazanie
specjalne programy, moniturujace wszystko - kiedys korzystalem z jakiegos,
dzialal fatalnie -> zuzycie procesora 90-99%)

pod XP masz wszystko -> uzytkownik bez praw admin. nie zainstaluje programu,
nie uruchomi pliku, nie wejdzie do katalagu do ktorego nie ma dostepu (praw
dostepu jest wiecej, poczytaj chocby w helpie XP)

odnosnie 1 pyt. i w XP mozesz wlasnie zalozyc quoty, aby user nie zapchal
dysku..

pozdr
sebbie