Re: Coś dla dobrych informatyków.

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 10:39:31 MET

Użytkownik "Jaś Kowalski" napisał:

> mój ojciec niezna sie nic na komputerze i ściąga
> wszystko co popadnie tak jak instaluje

Pomijając to co napisali inni, mam jeszcze inną propozycję. Zrób na dysku 2
partycje podstawowe. Zainstaluj na pierwszej system, na którym będziesz
pracował. Zrób Ghostem jego kopię na drugiej partycji i skonfiguruj na
potrzeby ojca. Na swojej partycji zainstaluj jakiegoś Bootloadera (np.
BootMagic). Zabezpiecz swoją partycję hasłem (BootMagic ma taką możliwość) i
po zawodach. Teraz ty będziesz miał swój własny system, niezależny od
wybryków ojca. On z kolei będzie sobie panem i władcą na drugim systemie.
Jak go rozkrzaczy, to poczeka grzecznie z tydzień aż znajdziesz 5 minut,
żeby odtworzyć jego system z Ghosta. 2 razy przejedzie się na własnej skórze
i nauczy się, że z Windą trzeba jak z dzieckiem...

--
Pozdrawiam,
Sniper