Re: licencja na win XP z peceta

Autor: Grzegorz Kapusta (traper_at_cashflow.com.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 15:55:17 MET DST

> Praktycznie, to znaczy znajdziesz losia co to kupi ALE przy nalocie z BSA
> bedzie mial klopoty. Licencja OEM nie jest do odsprzedazy i umiera razem z
> danym sprzetem, z ktorym zostala kupiona. Aby legitymowac sie legalnoscia
> OEM'a trzeba miec tez podstawe do niego (np. zestaw komputerowy, twardy
> dysk, cos do czego dolaczony byl OEM).

A ja słyszałem, że jest jeszcze gorzej. Jak aktywujemy sobie XP OEM
na danym sprzęcie, potem wymienimy więcej niż trzy elementy
(np. dysk, sieciówkę, k. muzyczną i klawiaturę) to po reinstalacji
systemu kolejna aktywacja jest nielegalna. Prawda to? Bo jest to
IMHO mocno głupawe...

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta