Re: licencja na win XP z peceta

Autor: Klaudiusz (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:04:21 MET DST

BSA

> A ja słyszałem, że jest jeszcze gorzej. Jak aktywujemy sobie XP OEM
> na danym sprzęcie, potem wymienimy więcej niż trzy elementy
> (np. dysk, sieciówkę, k. muzyczną i klawiaturę) to po reinstalacji
> systemu kolejna aktywacja jest nielegalna. Prawda to? Bo jest to
> IMHO mocno głupawe...

Sprawdz w MS. Ale i tak do reinstalacji potrzebujesz nowe nr rejestracyjne
bo na starych nie pojdzie. Zadzwon do MS i powiedz, ze wywalil Ci sie XP i
robisz reinstalke ... zobaczysz jakie zdziwko pusci oblugujaca cie osoba. Mi
powiedzizla, ze XP jest tak stabilny, ze nie trzeba go reinstalowac.

Klaudiusz