Re: licencja na win XP z peceta

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:21:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kapusta" <traper_at_cashflow.com.pl> napisał w wiadomości
Witam

> A ja słyszałem, że jest jeszcze gorzej. Jak aktywujemy sobie XP OEM
> na danym sprzęcie, potem wymienimy więcej niż trzy elementy
> (np. dysk, sieciówkę, k. muzyczną i klawiaturę) to po reinstalacji
> systemu kolejna aktywacja jest nielegalna. Prawda to? Bo jest to
> IMHO mocno głupawe...

IMHO zle slyszales.
Z ta klawiatura to chyba
sam wymysliles :-)))

OEM to wersja do komputera,
jezeli wymienisz plyte glowna OEM
jest nie wazne.
Jezeli wymienisz plyte poniewaz poprzednia
ulegla zepsuciu, to musisz te plyte zachowac
OEM jest dalej wazny.

Co do odsprzedazy OEM.
Moga wyjsc problemy,
MS posiada informacje o