Re: glosnosc....

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:04:07 MET DST

> A po co? Na stronie http://www.pccooler.com.pl masz wentyl firmy Spire do
> odbudów i zasilaczy za 23 zł, który daje ledwie 21 dB. Mniejszy hasłas i
> niższa cena, niż tego Twojego.

no ok a wydajnosc? ja chce schlodzic tym dysk WD 120gb ktory grzeje sie tak
mocno ze jak przytrzymam na nim palec to zaczyna parzyc....

i tu kolejne pytanie- otoz mam dyski w kieszeniach z wentylatorem a ten 120
nie. chce zrobic mu taki niby tunel (podobnie jak ma to miejsce w kieszeni)
zeby powietrze sie nie rozlazilo tylko trafialo bezposrednio w dysk. czy
wydajnosc rzedu 50 m3/h wystarczy aby taka 120 utrzymac go w niskiej temp?

pozdrawiam
Andre