Re: licencja na win XP z peceta

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 22:35:32 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kapusta" <traper_at_cashflow.com.pl> napisał w wiadomości
> A ja słyszałem, że jest jeszcze gorzej. Jak aktywujemy sobie XP OEM
> na danym sprzęcie, potem wymienimy więcej niż trzy elementy
> (np. dysk, sieciówkę, k. muzyczną i klawiaturę) to po reinstalacji
> systemu kolejna aktywacja jest nielegalna. Prawda to?

Nierawda.
Z własnego doświadczenia - po wymianie dysku (padł)
i DVD-ROM (kaprys) oraz reinstalacji XP musiałem
zatelefonować do Microsoft (bezpłatny numer
w Warszawie). Tam zażądano numeru licencji,
w odzewie otrzymałem do wprowadzenia
dłuuuuugi kod lierowy i po kłopocie.
W każdym razie aktywacja przez internet
(po raz drugi) nie była możliwa.