Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 21:10:23 MET DST

Użytkownik "Santana" <santana_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Kompatybilny kolego to jest Mac. PC-ety zostały kiedyś puszczone "na
żywioł"
> i efekt jest taki że z kompatybilnością nie jest najlepiej. A

Jest jeszcze coś takiego jak grupa markowych PC-tów (dell, ibm, comaq),
które są składane z bardziej starannie dobranych komponentów nierzadko
produkowanych na zlecenie firm

> A co to jest markowy towar? Wszystko i tak na Tajwanie robione (często w
> tych samych fabrykach pod różnymi markami). Nieważna jest marka tylko jak
> najdłuższa gwarancja.

Więc uważasz, że taki monitor Relisys 36mies. gwarancji jest równy NECowi
36mies. gwarancji??
Nie wiem czy widziałeś zastrzeżenia w gwarancji tego pierwszego - gwarancja
36mies. ale monitor już 12-18.

> Środek ostateczny czyli sąd? Najwyraźniej nigdy nie byłeś w sądzie.

Owszem byłeś ;))
pozdr
Marcin